Söndag

Hej  !
Jag funderade över en sak . När man har som mest tid att blogga orkar man inte men på veckorna när man går i skolan är den ända tanken nästan att blogga. Jag menar , det är ganska konstigt för det borde vara tvärtom  !

Som ni kanske vet åka jag och familjen 24 timmars kryssning.  Det var hur mysigt som helst !
Och vi har snackat om att göra det igen i sommar men kanske 36 timmars till tallin .
Jag har massvis med bilder på mobilen och jag kommer ladda in dem på datorn men inte lägga upp dem för de är mest på mig och familjen  . 

Planer för dagen är att förhoppningsvis vara med sanna . Men jag sms : ade henne förut om när jag kunde komma men jag har inte fått ett svar så hon kanske inte sett sms : et eller så kanske det har kommit några planer för det .

Ni får ha det bra !
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0