Så är det

Sanna ska ju åka till branäs med sin bästa vän Ylva så då får jag nöjet att blogga under veckan.
Men hon kommer förhoppningsvis ta med sig sin bärbara dator ..
Hoppas det för på torsdag till fredag kommer jag vara på kryssning så då får det bli så att hon bloggar fråb branäs.

Dagens plan är att träffa julia. Vi som inte har träffats på typ en månad så jag har varit desperat att få se henne de senaste veckorna. Vi ska vara här hemma hos mig och inte vet jag vad vi ska göra. Hade tänkt att vi kunde gå och kolla lite i ringen eller något likadant men nja , får inte känslan nu när det snöar ute. . .

Jag ska lova er läsare en sak . Att i varje inlägg jag skriver ska jag lägga in en bild också . Det kan bli tråkigt att bara läsa blanka inlägg med bara text .

puss // Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0