kvällens outfit

hejsan!


jag har skapat en egen blogg nu så nu uppdaterar jag både här och på min alldeles egna blogg.

Nice, huh?

Tidigare på dagen så var vi i Karlstad och jag och Ylva köpte varsin t-shirt med tryck på Ginatricot, det är som om dom hypnotiserat en att köpa något varenda gång man är nära butiken. Jag dras verkligen som en magnet till den, även fast det inte känns sådär jätte kul att ha plagg från samma affär.

Just nu så är jag i Branäs och vi har det bra här kan man säga. Ni skulle bara sett hur jag "gick" om man nu kan kalla det så... När jag suttit i bilen i 2 timmar, hehe...

Jag och Ylva har väl allmänt sprungit runt här "hemma" ikväll... Nu sitter vi och äter kakor, bloggar och snackar. Vi har bastu här i huset så man vill nästan(=läs nästan) inte gå ut och åka skidor, haha. Men huset är jätte fint och man stormtrivs, eller hur Ylva?

Imorgon så ska jag och Ylva gå på skidskola för att kunna komma igång lite, sen ses vi i svarta pisten... eller inte. Jag vill VERKLIGEN åka snowboard men efter alla historier om brutna ben/armar så tror jag inte jag vågar ta risken. Tänk er själva att tillbringa sportlovet med bruten arm/ben inne i stugan... Ingen rolig tanke kan jag väl säga. Men något annat år när vi kanske åker hit lite längre så ska jag ta mig sjutton åka snowboard.

kvällens outfit;

outfit

kort kofta - Zara
(ny t-shirt) med tryck - Ginatricot
strumpbyxor - Ginatricot

ingen vidare outfit men iallafall,

cookies

join the dark side, we have cookies, haha

puss&kram och ha ett trevligt sportlov//eran sanna♥

Kommentarer
Postat av: Ylva:)<3

japp, här är bäst! vårt lov kommer äga,



puss :)<3

2009-02-22 @ 22:40:05
URL: http://yvvlaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0