I karlstad nu

Hejsan boys 'n' girls!

Nu är jag och Ylva i Karlstad, finally... Men resan gick fort med nintendospel, iPod, godisätande och vi spelade också sims i bilen. När vi stannade för att äta på Max så hände en sak som det känns som bara kan hända oss... Det stod en skylt inuti Max "Varning för halkrisk" men det såg förstås inte jag. När vi gick in så halkade jag först "AAAAAAH HAHAHAHAHA". Nej, för er som undrar så stirrade förstås "ingen" på mig.

Nu kollar vi på melodifestivalen i källaren, bidragen var ganska dåliga. EMD var nog bäst utav alla, en låt som man lätt får på hjärnan och sjungvänlig.

Imorgon bär det klockan 9 av till mat affären innan vi åker till BRANÄS! Jag har tjatat ganska mycket om det nu men det kommer bli så kul, bilvägen dit härifrån tar 2 timmar ungefär.

Jag kommer skriva "dagbok" på min dator på dagen om jag får tid nångång så sedan så postar jag det som ett inlägg på kvällen med bilder från dagen, alltså lovar jag 1 inlägg ungefär om dagen. Jag har inget internet till min dator men om jag har tur så får jag låna min farbrors kabel eller så lånar jag Ylvas dator. (a)


kiss&hugs//sanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0