dagens klädval + lista

Jag har så tråkigt och är så glad så jag inte kan sova. Men nu blir det ett sista inlägg innan jag går och lägger mig. 

För annars kommer jag INTE vara normal imorgon kan jag säga. Nu när jag har en kameraladdare så kommer lite bilder framöver.

dagens    ipod

DAGENS Vill ha: godis...</3
DAGENS Klädsel: jeans cheap monday, t-shirt bikbok, kofta adidas
DAGENS Smink: lite mascara
DAGENS Frisyr: först platt, men efter jag tvättat håret lockigt
DAGENS Händelse: sjungit singstar med emelie
DAGENS Låt: Circus - Britney spears
DAGENS Planer: öhm, redan gjort allt? ;)
DAGENS Behov: Godis...
DAGENS Bästa: Sportlov och fick sluta tidigare
DAGENS Humör: glad och trött

with love//sanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0