dagarna i branäs flyger iväg

Dagarna i Branäs flyger verkligen iväg och nu är vi inne på tredje dagen här uppe.

Det känns lite tråkigt att blogga hela tiden på lovet men jag kan väl säga att jag har det bra. Igår så inträffade en olycka, närmare sagt jag skulle åka ner för en backe... jag åkte ner störtlopp och glömde se mig för. nedanför backen så fanns det ett gupp som jag flög upp av så jag var ganska högt i luften då mina skidor korsades och jag föll ner på mitt huvud... oh, ljuva huvudvärk alltså. det var ett "PANG!" enligt vissa och jag kommer inte ihåg särskilt mycket av det som hände, förutom att jag hörde andra prata om min fantastiska landning.

aja, huvudvärken är väl i princip över nu som tur är! kram på er//sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0